Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2007 11:24 - За вярата!
Автор: vmitkov Категория: Технологии   
Прочетен: 2571 Коментари: 7 Гласове:
0



Вярата е за невежите хора!!!
Каквато е огромната част от населението на Земята. А за знаещите е убеждението!!! В крайна сметка и едното, и другото са вид програмиране на съзнанието на човека. Въпросът е с какво ще програмираш съзнанието си, защото от програмата зависи поведението ти и крайният резултат, който ще получиш.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gantree -
24.02.2007 19:43
това, с извинение, са пълни глупости
цитирай
2. vmitkov - Простено ти е!
27.02.2007 09:37
Не ме отричаш, а ме потвърждаваш!

Но не можеш да го разбереш, поради невежеството си.

Sorry!
цитирай
3. val - :)
06.03.2007 19:32
ха-хахах

"Бог избра глупавите неща на света, за да посрами мъдрите; също избра Бог немощните неща на света, за да посрами силните; още и долните и презрените неща на света избра Бог, да! и ония, които ги няма, за да унищожи тия, които ги има, за да не се похвали ни една твар пред Бога."

"Защото вярата е даване същественост на неща, които не се виждат!"

А, и ... интересен ник си си избрал! :) И интересно как така едни прости разсъждения за "вярата" могат да бъдат определени като "наука"?

п.п. А, и ...още нещо: Не вярата, а религията програмира поведението на човека! Вярата (имам предвид в Господ Исус Христос, за Когото свидетелства историята, Библията и животът ни; от Когото всъщност си взаимствал думите, за да се представиш; но пък Христос казва: "Но вие недейте се нарича учители, защото Един е вашият Учител, а вие всички сте братя". хмммм....) дава свобода да упражняваш правото си на избор!

Любопитно ми е .... какво ще измъдруваш още?!
цитирай
4. vmitkov - Има още да се усъвършенстваш,
07.03.2007 08:03
докато разбереш това, което съм написал. По-точно докато достигнеш до прозрението... И то сам, а не с помощта на цитати. Защото цитатите са, за да заместиш липсата на собствена мисъл. Вярата - също!

А прозренията са прости на вид, но не са за прости хора, тоест за такива, които не желаят да се учат!!!
цитирай
5. zari - Съжалявам, че изчетох постинга Ви!
19.06.2007 16:05
Единствено бих оправдал изложеното мнение ако сте млад, много , много млад....
цитирай
6. buket - "Вярата е за невежите хора"!!!
15.10.2007 21:13
Аз, с простичкия си ъкъл тълкувам това така:
Казва се 'невежите хора', но не разбирай народа. Народа е мъдър.
Невежите хора вярват, но сляпо, те са податливи и към лошо и към добро.
А за да си убеден в нещо, трябва да знаеш, трябва да го разбираш в дълбочина, трябва да обучаваш, разпространяваш...
Мисля, че невежите не могат да програмират обаче съзнанието си сами...
Все пак ако знаещите насочват в правилна насока невежите, получават се добри успехи.
Крайно време е у нас знаещите да се изправят!
С поздрав!
цитирай
7. vmitkov - Г-н Милчев,
15.10.2007 22:38
Нямате представа колко съм съгласен с Вас! Толкова съм съгласен, че сякаш аз съм го казал. Вие на практика казвате същото като мене, но с други думи.

Не съм съгласен само с едно - за "простичкия акъл" - нито в преносен, нито в пряк смисъл. Просто защото прост акъл не може да мисли по този начин. По такъв начин може да мисли само много мъдър човек.

Аз винаги съм знаел, че българският народ е изключително мъдър. Дори имам доказателства за това. Само не ми е ясно защо допуска толкова много, и то груби грешки, като е толкова мъдър. Може би някой ще каже, че защото и най-мъдрият (или може би беше - и най-ученият, което не е същото) си е малко прост - та затова? А може би именно защото е много мъдър и знае, че няма стогодишна власт и всичко ще отмине с времето? Но това пък означава, че българският народ е късопаметен, защото има не стогодишна, а петстотингодишна власт.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vmitkov
Категория: Технологии
Прочетен: 161969
Постинги: 27
Коментари: 116
Гласове: 892
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930